Geïmpregneerde schutting beitsen met whitewash of zijdeglans wit?

De schutting is net nieuw, ik wil hem wit hebben maar de houtnerf blijven zien. Wordt whitewash wel wit, of blijft dat toch wat grijs/grauw? En met zijdeglans, kan ik het dan met 1x beitsen doen of moet het twee keer en blijft de houtnerf dan zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Voor een goede dekking, moet je het wel 2x beitsen,ik zou gewoon schutting
beits gebruiken,dat kan beter tegen de weers om standigheden.
Je moet wel bedenken dat je er veel onderhoud aan krijgt,wit is prachtig,
Maar je ziet er wel alles op,alle aanslag, vogel poep enz.
Met beits blijf je wel de nerf zien,maar toch?over de kleur zou ik nog ff nadenken.
Vind je het niet erg om elk jaar je schutting te beitsen,dan zeg ik doen.
burgos
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou beitsen met whitewash