Wat kan ik het beste gebruiken , beits en of olie?

ik heb een kastje van blank hout, triplex (denk ik).
ik wil deze donkerder maken en nu heb ik op een site een leuke versie gezien en daar deden ze er 2 lagen donker teak beits over en daarna nog 3 lagen danish oil. Is de danish oil noodzakelijk, maakt het verschil voor het aanzicht. wat zijn de voordelen. Of is een andere soort olie een betere afwerking. Hopelijk weet iemand hier het antwoord op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het maakt juist veel uit,met de olie krijg je een mooiere uitstraling.
En is ook minder gevoelig voor krassen.
Wij behandelen onze geoliede meubelen ook zo(meubel fabriek)
Dus wil je een mooi resultaat,beits en olie.
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, dan ga ik ze allebei gebruiken