Kun je eukenkastjes bewerken met verwijderbaar materiaal?

Ik heb donkere keukenkastjes waar elke vlek op te zien is en er moeilijk weer af gaat. Van de woningbouw mag ik ze niet verven of lakken. Is er iets in de handel, waarmee ik ze toch kan veranderen, maar wat ik weer kan verwijderen mocht ik verhuizen? Ps, Behang is geen optie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan zelfklevende folie kopen bij de gamma ofzo. Dit gebruiken ze ook wel op ramen om ze te versieren, gaat er gemakkelijke weer af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Alleen heet het plakfolie want als je raamfolie neemt dan heb je er niets aan,dit schijnt door.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat plakfolie is wel kl*te om mee te werken. Je krijgt er snel vouwen in, luchtbellen eronder. Het rekt heel erg uit. En als je het van de kastjes af haalt, zou het mogelijk ook nog de onderlag mee kunnen trekken en dan zijn alle kastjes beschadigd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door het eerst met een spons het oppervlak nat te maken en dan de folie met een raamtrekker erop doen gaat prima,je krijgt dan geen luchtbellen eronder.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat kan niet als je een lijmfolie hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor,ik heb het hier ook gedaan.