Hoe maak deze 2 bank elementen aan elkaar vast?

Zie foto's voor verduidelijking. Ze moeten ook weer loskoppelbaar dus houd er rekening bij het beantwoorden.

Toegevoegd na 41 seconden:
De foto's kan ik niet uploaden :s

Toegevoegd na 2 minuten:
Image and video hosting by TinyPic

Toegevoegd na 2 minuten:
http://nl.tinypic.com/r/6e3slv/5

Toegevoegd na 3 minuten:
http://nl.tinypic.com/r/312fiic/5

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.5K

Het beste antwoord

Is het niet de bedoeling dat beide delen aan elkaar gehecht worden door middel van breed klittenband ? Ze zijn zo zwaar dat ze blijven staan en kunnen dank zij het klittenband iedere week verschoven worden om onder de bank te zuigen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, beste oplossing. Voor de rest van de oplossingen moet je redelijk handig zijn en het gereedschap hebben.

Andere antwoorden (4)

Aan de onderkant een U-beugeltje bevestigen om beide "staande zijkanten" Het U-tje kan je eenvoudig zelf op maat buigen uit een stukje aluminium. Vastzetten met een paar schroefjes; klaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Ik zou de U-tjes om de poten leggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb gekozen voor klittenband. (veel klittenband maar niet zoveel dat je hem niet meer kan ontkoppelen..
Je kan (2x) een gaatje boren door beide zijkanten heen en (2x) een bout er doorheen met (vleugel)moertje (+ringetje). Je kunt dan het beste de bank op de rugzijde leggen. Zorg wel dat de onderkant gelijk zit tijdens het boren...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt dit doen door een kinderveiligslot onder de bankdelen te monteren, dit is ook makkelijk los te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb gekozen voor klittenband. (veel klittenband maar niet zoveel dat je hem niet meer kan ontkoppelen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is inderdaad ook een optie, je moet het tenslotte makkelijk, zonder de bank te hoeven kantelen, los kunnen maken. Hoe heb je het klittenband bevestigd?
2x een plank met 2 gaten waar precies de poten in passen.

De bank staat laag genoeg zodat je de plank niet ziet, echter misschien zo laag dat een plank er niet onder past. (lastig te zien op de foto's)