Is dit de wasmachine aansluiting (zie foto) ?

Heb nog niks van de eigenaar gehoord, dus vraag het maar even hier. Ik zie wel de kraan namelijk, maar geen afvoerbuis. Verder kan ik niks ontdekken in het huis.

Toegevoegd na 5 minuten:
Foto 》 http://tinypic.com/r/11lpy68/5

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Z512099
10 jaar geleden
Waar is foto?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik zie heel veel buizen en dingen, welke bedoel je?
capthavoc
10 jaar geleden
Volgens mij is de zwarte kraan de aansluiting maar het is wel en broddelzooitje zeg
ik zie geen duidelijk afvoer dat zou in elk geval een grijze pijp moet zijn ?
meestal met zwanehals ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zwarte kraan: lijkt net of ie alleen aan de koperen buis hangt en niet aan een muur of balk.

Het beste antwoord

Links boven zit de vulkraan voor de cv met rode handvat,
Rechtsonder zit overdrukventiel rode knop, en daarachter zit een wasmachinekraan (zwarte knop)maar ik denk dat ie daar zit om de cv te vullen!
Maar als er ook een afvoer in de buurt zit voor een wasmachine die ik hier op deze foto niet zie, dan zou je de wasmachine evt wel kunnen aansluiten op die wasmachinekraan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit lijkt meer op de CV ketel. De kraan zal dan bedoeld zijn om de cv bij te kunnen vullen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
+ Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt logisch idd.. Dan weet ik in ieder geval dat ik verder moet zoeken.. Bedankt!
Reddie
10 jaar geleden
Die zwarte kraan is mestal gecombineerd voor de wasmachine en voor het bijvullen van de cv. Daarvoor moet je een slang aansluiten tussen die zwarte kraan, en de aansluiting bij de rode handle. Dat is namelijk de toegangskraan tot de cv.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is inderdaad daar voor de cv, maar de CV heeft een aan- en afvoer van water, dus eventueel kun je er relatief eenvoudig wel een wasmachine aansluiting maken.
Nee, dit is alleen bedoeld voor de cv. Je kunt er wel een wasmachine op aansluiten. Je zou de afvoerpijp midden-rechts op de foto moeten verlengen door middel van een T-koppeling. Die kun je in iedere doe-het-zelfzaak kopen en met PVC-lijm monteren. Als je de cv wilt bijvullen, moet je de wasmachine even loskoppelen.