Laminaat licht beschadigd aan de rand en staat omhoog, opnieuw leggen geen optie! Wat nu?

Laminaat licht beschadigd aan de rand en staat omhoog, optie eruit halen en opnieuw leggen gaat hem niet worden.. Alternatieven? Iets in de richting van kit maar dan wat subtieler;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

bij de betere speciaalzaken kun je parketkit kopen, deze is na volledige uitharding schuurbaar. Afwerken met een krasvaste vernis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het omhoog komen van de laminaat: de laminaat zit te vast tegen de muren (waarschijnlijk in de winter gelegd). plinten verwijderen en kijken waar de laminaat de muur raakt, misschien zit er nog wel vulhout tussen, deze vrijmaken en de plinten terug plaatsen.
Is 1 plank beschadigd en heb je een reserve plank:
Het is dan vaak mogelijk een complete plank te vervangen.
http://www.youtube.com/watch?v=rdoeas13oEI