Lpg is een mix van propaan en butaan. Het kan wel maar het is niet verstandig want het geeft een vervelende geur. Als of je achter een klassieke auto rijdt met lpg installatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit gaat perfekt ik gebruik al zeker 15 jaar lpg in de caravan zowel voor het koken als voor de verwarming heb wel 2 speciale gasfessen voor lpg aangkocht (kosten wel veel en zijn te verkrijgen in de campingwinkel in breskens))welke wel aan de benzinne pomp mag gevuld worden en betaal ongeveer 20€per vulling