Waarmee vul ik een gat tussen hout en beton op?

Ons deurkozijn raakt aan een kant de betonnen vloer niet (omdat de vloer scheef is). Nu zit er een gat van ca. 2 cm hoog tussen kozijn en vloer.
Waarmee kan ik dit het beste opvullen?
Het mooiste lijkt het me om er een passend stukje hout tussen te plaatsen, maar hoe vestig je dat?
Het gat heeft dus aan 1 zijde hout, en aan 3 zijden beton.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien wel belangrijk om te weten: het gat zit in het zicht, dus oplossingen als PUR komen niet in aanmerking.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij zeggen als tijd...: als ge t niet meer wit... pur of kit!
Ritsuka
10 jaar geleden
dichtkitten ja, of van dat vulmiddel halen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
uw hout werkt anders dan uw beton, siliconen is het beste.

Het beste antwoord

Stukje hout op maat (laten) zagen en dat er tussen tikken, met behulp van een ander blokje hout en een hamer, afwerken met vloeibaar hout, of kit. Als de ruimte niet overal even diep is, dan kun je het stukje hout schuin af laten lopen, zodat alleen de zichtbare kanten passend zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou de vloer uitvlakken met egaline
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou een keus kunnen zijn, maar dat is duurder dan een blokje hout eronder te plaatsen en je moet de hele vloer doen, wat betekent dat je de hele ruimte leeg moet halen, bovendien moet de vloer daarna nog een tijd drogen voordat je weer in kunt richten. Je kunt het blokje netjes afwerken, ook tussen kozijn en blokje, zodat je (bijna) niet ziet, dat het kozijn verlengt is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uiteindelijk een blokje hout, met opvulmiddel eronder, er tussen geklemt. Bedankt.