Hoe haal ik pur schuim uit mijn baard?

ik heb een paar klodders geknoeid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
18.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor schuim? wordt de soort schui die je bedoeld hard?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scheren PrutsEinstein ,of de hele avond pulleken ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet eens een echte foto van je in de Avatar en laat ons mee genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat lukt mij niet. mijn zoon doet dat voor mij.

Het beste antwoord

Hahahah dat moet je er heel voorzicht uitkrabben met je nagels of een keiharde borstel. Want het is echt rotzooi.
Of probeer het eens met wat terpentine op een doekje voor de laatste restjes.

En anders: Wie heeft er tegenwoordig nog een baard? Mooi moment om hem te kortwieken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhaa glad die kin !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon scheren, komt die misschien ook aan een vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, sinterklaas is al voorbij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee toch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vader abraham heeft ook een baard ,dus het kan nog. ;) shalalie shalalala
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, je ontkomt er niet aan. Verras de vrouwen eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We wachten nog steeds ........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarop ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op die foto zonder baard. Wel opblijven letten he Josephina? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow hhahah ok ,ik houd het in de gaten,graag een foto ervoor en erna hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Baard?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
baard is weg

Andere antwoorden (18)

Dan is het de baard eraf, plukken en trekken doet alleen maar pijn en het is alleen mechanisch te verwijderen. Blote billen gezicht dus een poosje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruik biotex en als het nog niet hard is gebruik nagellakremover
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien lukt het onder de douche met wat shampoo en daarna nog nawassen met cremespoeling,.
als dat niet werkt moet je wachten tot je baard langer groeit en dan groeit het er vanzelf uit.
en anders je baard er helemaal afscheren :)
14 jaar geleden
Haha, bij Albert Heyn hebben scheermesjes voor éénmalig gebruik. Dat lijkt me in deze situatie helemaal van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doe je het beste met een schaar,anders kan het wel eens een pijnlijke geschiedenis worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat pur schuim remover, maar ik weet niet of dat ook op een baard kan. Dus dan moet je even naar de doe het zelf winkel en het daar vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Epileren die baard;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
auw hhaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me leuk om te doen ook;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahha sadist , auw auw
Pruts,
het was even zoeken maar ik heb het gevonden...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het misschien proberen met PUR-verwijderaar is bedoeld voor niet-uitgehard Purschuim!
Als het maar een paar klodders zijn dan valt het nogal mee.

Hier staat het volgende op:

Universal PU Cleaner is een 100% (H) C.F.K-vrij reinigingsmiddel voor niet uitgehard PU-schuim dat universeel toepasbaar is als spray en pistoolreiniger.

Omschrijving: Voor het verwijderen en doorspoelen van niet uitgehard PU-schuim in het purschuimpistool en het oplossen van vers purschuim daar waar dit verwijderd dient te worden. Tevens ook toe te passen voor het verwijderen van: verfspatten, was, vet, olie, zelfklevers etc.

Ik wens je veel sterkte toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lukt niet meer, gewoon de rest van je baard ook volspuiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het nog niet uitgehard is met aceton en anders alleen mechanisch, misschien kan je nog proberen je baard goed in te smeren met (olijf)olie?? misschien weekt het los?? en anders gewoon lekker scheren joh! Ik moet er niet aan denken mijn man met baard brrrrrrrr ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het nog vers was (nu dus niet meer) kun je het verwijderen met aceton. Nu is het dus scheren ;-) Ik zou er niet tel ang mee wachten anders is je baard niet op lengte voor 5 december.
P.S. pas op dat die klodders niet op je toetsen board vallen.

Scheer ze, Grtz. Edwyn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pur kan je met niets uit je baard halen, echt het lukt niet, alleen met knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de grote klodders hebt verpulvert tussen duim en vingers ga dan lekker een dagje zwemmen. Je zult verbluft staan van het resultaat.
Alle oplosmiddelen zijn (brand)gevaarlijk en je baart gaat ervan verkleuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is maar een remedi : De baard er af!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knippen en plakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het mogelijk is en je dan niet voor gek loopt alleen de pur schuim er uitknippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oepsss, dan moet je de schaar erin zetten om het eruit te krijgen.
succes hoor :)