Hoe krijg ik die cement sluier weg?

Wij hebben een muurtje om de tuin laten metselen.
Nu zit er veel cement sluier op de stenen,
is dit te verwijderen? het is geen gezicht.

burgos
10 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Cementsluier haal je weg met zoutzuur verkrijgbaar bij de groothandel inspuiten borstelen en afspoelen
Zo maakte ik mn betonmixer ook schoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lastig. De reguliere cementsluierverwijderaars tasten zeker ook de (bak) stenen aan. En maakt het probleem nog erger.
Met chemie is dit probleem niet op te lossen. Een hogedrukreiniger werkt meeatal wel in dit geval.

Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Waarom Robina cement sluier verdwijnt niet met een hoge drukspuit het zit vaster dan water onderdruk aankan.
ronron1212
10 jaar geleden
Robina dat is dus niet zo het wordt juist al jaren daarvoor gebruikt.
Hiervoor gebruik je best een cementsluierverwijderaar. Dit product kan je in elke doe-het-zelfzaak kopen. Los het op in water.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ronron, baksteen lost ook op in deze zure reinigers. Dus niet alleen de sluier.