Nee , dat zou ik niet doen,dat is niet de manier om je muur glad te maken.
Haal bij de d z zaak muur gladmaker van Albestine,kan met een roller aan gebracht worden, met een prachtig resultaat.
Laat je voorlichten in de zaak,en aan de slag zou ik zeggen, het is bij ons in ieder geval prachtig geworden.
En niet moeilijk.
Succes.
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en beginnen met opschuren met een baksteen. Dan ben je de ergste oneffenheden al kwijt
je kunt granol, en sierpleister ook verwijderen met een stoom apparaat die je ook gebruikt om behang te verwijderen.

wel afsteken met een plamuurmes, dus een hoop werk.

succes, nussie.