Ik heb een ledikant die ik graag wil verven of spuiten ik weet niet wat het beste is en hoe ik dat moet doen wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon verven met een goed merk (Flexa of Histor), huismerken vallen vaak tegen; je moet vaak 2/3 keer verven en dan ben je duurder uit.. Als het van kunststof is moet je een andere grondverf (primer) gebruiken. Spuiten is duur en het resultaat is niet beter. Wij schilderen ook vaak de witte IKEA kasten.

Antwoorden (2)

Gewoon verven met een goed merk (Flexa of Histor), huismerken vallen vaak tegen; je moet vaak 2/3 keer verven en dan ben je duurder uit.. Als het van kunststof is moet je een andere grondverf (primer) gebruiken. Spuiten is duur en het resultaat is niet beter. Wij schilderen ook vaak de witte IKEA kasten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet zelf spuiten, dat is een geknoei,en geeft veel nevel in huis,en dat slaat ook weer op je verf werk.
Neem je bed goed af met water en een scheut ammoniak,en schuur je bed goed met een middel grove korrel,zet er een grondverf op,schuur met een fijne korrel,als je bed droog is(paar dagen) en verf het in de kleur met een aflak,glans kan je zelf bepalen.
Zou geen hoog glans nemen,zie je veel op, krassen enz.
Heb je er nacht kastjes bij? haal het beslag er af voor je gaat verven, en zet die er later weer op.
burgos