Teflon tape is droog, het hoeft dus niet te drogen. Wel mag je een eenmaal aangedraaide koppeling die met teflon verpakt is niet meer een stukje losdraaien omdat hij dan kan gaan lekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Teflon tape wat je tussen schroefdraad stopt hoeft niet te drogen. Let wel op de draairichting hoe je de tape erop zet. Als je deze met dezelfde draairichting als het schroefdraad van het te bevestigende deel vast zet trekt de tape gelijk mooi strak.