Hoe stel ik kozijnen?

Ik ben bezig om zelf mijn kozijnen te plaatsen, maar ik vroeg mij af hoe ik het beste kozijnen kan stellen. Ik kan nergens heldere uitleg vinden op internet. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
moet de vloer ook nog worden uitgevlak moet er een muur gebouwd worden of is het anders?

Het beste antwoord

een waterpas werkt goed als je een vrij nieuw huis hebt maarals de gevel verzakt is kun je misschien voor het zicht het kozijn evenwijdig aan de gevel plaatsen.
de gaten voor de slagpluggen boor je zo dicht mogelijk tegen de rand aan waar het glas komt zodat als het raam en de glaslatten er in zitten je er niks meer van ziet.
en met die keggen probeer je aan alle kanten de zelfde ruimte te krijgen wel zo mooi als het af is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waterpas , met keggen stel je je kozijnen eerst vertikaal en vervolgens horizontaal op maat dan vatschroeven en afkitten de keggen kun je na het schroeven verwijderen