Hoeveel ml kit is nodig om 4 meter plint tegen een muur te lijmen?

Misschien is het 5 meter. Ik heb nog een restant, maar wil even berekenen hoeveel ik nog nodig heb. Heb nu goede professionele kit, maar twijfel of ik genoeg heb gekregen.
Kan op internet zo snel niets vinden hoeveel ik nodig heb. Bij verf en behang kan ik het wel berekenen. Hier vraag ik het me nog steeds af.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

Afhankelijk van de structuur van de muur.

Glad en recht beton: bijna niks, een dotje per 50cm is genoeg.
Een dot van 1 cm3 is genoeg, dus 10 dotjes = 10 cm3 = 10ml

Ruwe en niet helemaal rechte stenen: veel