Hoe kan ik mijn antislip stickers weer goed in mijn bad plakken?

Had een paar jaar geleden al van die stickers gekocht voor in bad maar vond het nooit echt nodig.
Nu ik kinderen heb die ook in bad gaan staan (onder de douche) heb ik ze toch maar opgeplakt maar nu is een aantal van die bloemen los gaan laten:(
Wat kan ik doen om ze weer vast te plakken, is hier lijm voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Nee, daar is geen lijm voor, de rubber plakkers moeten zichzelf hechten aan de douchebak dmv zuignappen, maak eronder ook regelmatig schoon en droog, om schimmelvorming te voorkomen. Je moet ze dus los kunnen maken. Koop een stel nieuwe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Je hebt er ook die je wel vastplakt crea, en die lijkt ostraat te bedoelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken ze niet, maar het kan goed zijn dat deze bestaan. Toch lijkt het mij verstandiger deze te kopen met zuignappen, omdat er ook onder vastgeplakte vocht en vuil kan komen, waaronder schimmel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik bedoel inderdaad de plakstickers, niet die met zuignappen.
Heb ze toentertijd gekocht bij de gamma, merk sealskin.
Ideaal, heel erg leuk en.....los......
inderdaad, als de lijm wat ouder is laten ze los. Ik zou ook geen lijm weten die hier geschikt voor is. Vraag het Bison.
die met zuignappen is handig voor grotere stukken, een matje bijvoorbeeld. Maar kleine bloemen met zuignap blijf je achter hangen met je voeten.

Sealskin heeft ze nog, zie

http://www.eisinga-brands.nl/product/5975/sealskin-flora-wit-7-stuks-antislip-stickers

ook in blauw en beige

of http://www.inno-webshop.com/nl/badkamer/anti-slip/20-anti-slip-stickers-diverse-kleuren/BSA2PECBG001/