Ik moet 1000 jute zakken vullen voor zo min mogelijk geld, wat kan ik het best als vulling gebruiken?

De zakken worden op elkaar gestapeld om zo een soort barricade te maken, dus het liefst ook licht vulmateriaal

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een barricade voor wat? Als je te licht materiaal gebruikt (bv piepschuim) dan heeft het weinig nut als barricade.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is alleen voor het decor, dus het hoeft niet te functioneren als barricade, alleen er zo uit zien!

Het beste antwoord

Even ervan uitgaand dat het geen echte barricade hoeft te zijn, dus geen zandzakken, dan zou je stro kunnen gebruiken. Er is vast wel een agrariër in de buurt die je voor weinig een paar strobalen kan verkopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als het echt licht moet zijn, kun je ze vullen met een vuilniszak die je vervolgens opblaast en dichtknoopt.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoeft inderdaad geen echte barricade te zijn, het is het onderdeel van het decor. Aan stro hebben wij inderdaad al gedacht, ook aan piepschuim, plastic bolletjes, zand, matrasvulling en oud papier. Maar we moeten dit proberen gratis te krijgen (net als de 1000 jute zakken, dat is al gelukt gelukkig), of in ieder geval zo goed koop mogelijk..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tip van de vuilniszak is inderdaad heel goed! Dankjewel! Dit gaan we zeker doen voor binnen in de kerk. Alleen zijn we bang dat als we dit buiten doen dat het dan misschien te licht is en het wegwaait. Maar daarvoor kunnen we inderdaad stro vragen, dan heb ik ook weer veel minder jute zakken nodig. Beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies wat we zochten en nog niet zelf hadden bedacht.

Andere antwoorden (4)

hooi en stro. misschien dat je bij een boer een heleboel balen stro en/of hooi kan krijgen. zal wel neit zo duur zijn denk ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Goed idee, zeg!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
lol
Als het als barricade moet dienen moet het niet al te licht zijn omdat je zakken dan niet stabiel zijn en je ze dus niet kunt stapelen zonder ze ergens aan te bevestigen. Lucht is dan misschien niet de handigste optie.
Misschien kun je ze vullen met papier uit de papier versnipperaar.
Dit kun je eenvoudig zelf produceren met oud papier en een versnipperaar maar dat is wel intensief voor 1000 zakken! Misschien kun je het kant en klaar bij een oudpapierverwerkingsbedrijf halen. En anders grote proppen papier van bv overtollige rollen behang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou ze kunnen vullen met Kranten en folders
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk watten. Dat weegt n.l. heel weinig!