Hoe maak ik een hangbed?

Ik wil graag een 'hangend' bed maken. In feite een enorme hangmat met een matras erin en dan aan het plafond bevestigen. Kan alleen nergens vinden waar ik zo een bed kan kopen, dus dacht misschien kan ik het zelf maken? Alvast bedankt voor de suggesties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je kunt hem niet aan de zolder hangen (dan heb je niet genoeg ruimte erboven, en kom je er niet in), maar je moet stevige muren hebben of 1 of 2 palen in je kamer als de kamer te lang is om hem aan vast te maken. Daaraan maak je de hangmat vast. Je kunt op diverse sites zien hoe je dan zo'n hangmat moet maken; zie link.