hoe kan ik de stift van een raamkruk vervangen?

ik heb een raamkruk met 8 mm stift ontvangen.
maar ik heb een raamkruk met 7 m mstift nodig
de leverancier zegt dat hij kan een stift van 7 mm versturen naar me toe

Ik wil dus weten hoe kan ik de stift vervangen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Ik heb beroepsmatig al vele stiftjes vervangen. Je zet de stift vast in een bankschroef en tikt met een kunststof hamertje tegen de onderkant van het voetje. Deze komt van los. Wel opletten dat je niet het kunststof voetje kapot slaat. Het nieuwe stiftje kan je er gewoon weer intikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u seer!