Hoe maak ik een csi koffer?

Hallo, mijn zoon wordt binnenkort 11. Hij vindt CSI etc. echt prachtig en nu wou ik zo'n koffer maken. De meeste spulletjes heb ik al, en de koffer ook. Maar hoe zet ik ze vast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

misschien kan teirips gebruiken.
ze zijn niet zo duur en je kan er makkelijk iets mee vast maken.

bijvoorbeeld kabels van je apparatuur. of de laten bodem van een bed.

veel succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar waarop bevestig ik het dan? Ik heb al een koffer, meer een zakenkoffer, maar het kan daar vast ook in. Maar waar bevestig ik het dus op?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet niet hoe de binnenkant eruit ziet.
maar ik zou dan de tijrips vastmaken met nietjes. of met lijm.
als je nietjes gaat gebruiken. kan je dan het beste een niet pistool gebruiken op luchtdruk.
of nog een tweede optie.
is de binnenkant bedeken met nopenschuim en daarin de vormen eruit snijden of knippen waar de spullen in moeten. want volgens mij is dat bij de koffers van de csi ook. en ik denk dat het er dan nog mooier eruit ziet. en wat het helemaal compleet maakt is dat je de koffer zwart verft en dan het logo van csi erop plakt. ik denk dat je het beste optie twee kan kiezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tieraps zijn niet handig want dan kun je het niet loshalen en weer vastmaken, dan heb je een nieuwe tierap nodig.
Kan je geen mal snijden uit piepschuim? En daar alles in vastleggen? Piepschuim zwart spuiten en klaar :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2 platen geluidsisolatie, met lijm of dubbelzijdig tape in de koffer vastzetten.
De spulletjes kan je er dan los in leggen en zullen vastklemmen als je de koffer dicht doet.

Dat spul is ook in blokken te koop waar je zelf vormen van kan maken,
met de geluidsisolatie op de kop lukt dat ook wel denk ik.
Of die platen weer in elkaar leggen (of lijmen) dan heb je weer een massief blok.