Hoe kan ik het beste laminaat inpakken om mee te verhuizen?

Goedendag!

Wij willen graag ons laminaat meeverhuizen naar ons nieuwe huis. Heeft iemand tip hoe we dit het beste kunnen inpakken? De originele dozen hebben we uiteraard niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.5K

Het beste antwoord

Waar je op moet letten is,leg de goede kanten op elkaar,dus niet de onder op de bovenkant.
En dan kan je er een pakket van maken, zo groot als het te tillen is.
Je houd het bij elkaar met plak band of een touwtje.
Succes met de verhuizing.
burgos
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon per 5 omwikkelen met krimpfolie maar eerst op de beide koppen karton rond doen om beschadiging van de hoekjes te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja leuk en dan? Voor krimpfolie heb je ook een hittebron nodig...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik bedoel rekfolie, kan op een rol kopen bij bv Brico.
Los in de vrachtauto stapelen en klem zetten met verhuisdozen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Folie is iets veiliger, maar kost veel tijd, en een paar verhuisdekens beschermen net zo goed.