hoe kunststof (abs) kappen ontladen?

hoe kun je kunststof kappen ontladen.
want ze zijn nu statisch en dat is nogal vervelend als je ze wilt spuiten,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Een vochtig doekje die je zelf vast houd , niet op een nylon tapijt , ook geen karton onder de kappen op een statische ondergrond . Zet de kappen op een natte (vochtige ) krant op een stenen vloer en neem ze af met een vochtige doek evt jij op blote voeten . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De ontlading is vrij klein, je voelt alleen de vonk prikken, oplossing hou een sleutel of iets van metaal in je hand en raak daar de platen mee aan, je zult er nauwelijks iets van voelen.