Ik wil de gaten in een de bakstenen muur dichten, wat kan ik hier het beste voor gebruiken?

Het mag niet wit opdrogen, want ik wil de bakstenen-look behouden. De muur wordt daarna dus niet geverfd!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Van een baksteen met dezelfde kleur maak je gruis (m.b.v. een boor). Je plamuurt de gaten bijna dicht met normale plamuur. Je maakt met een beetje plamuur/gruismix de laatste oneffenheden glad.
jc54
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Dit vind ik toch wel een heel goed antwoord.++++