Lopen er leidingen en stroomdraden onder een houten vloer?

Ik wil een gaatje boren in mijn houten zoldervloer om een tv-kabel te leggen. Kunnen er daar leidingen en stroomdraden lopen of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Er kunnen daar zeker buizen of kabels lopen.
Als er een stopcontact of schakelaar boven die plaats is heb je natuurlijk veel kans.
Best uw gat boren volgens de dikte van uw planchetten en dan eens kijken met een lampje op daar iets zit.
Er bestaan natuurlijk ook detectors voor leidingen die verzonken zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zitten daar geen stopcontacten of schakelaars. Ook geen wateraftappunten ofzo.... Wat is een planchet???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga wel een Bosch PDO 6 leiding detector bestellen en die gebruiken...