Kun je een rolgordijn verven en zoja met wat voor verf?

Wij willen een gewoon wit rolgordijn bij de Gamma kopen en er een aantal horizontale banen op verven in rood en zwart. Is dat mogelijk en met wat voor verf moet dat?

http://www.gamma.com/assortiment/raamdecoratie/rolgordijnen/rolgordijn-verduisterend/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
25.9K

Het beste antwoord

Je zou het met deze verf kunnen proberen
DYLON MULTI PURPOSE TINS
Deze textielverf is niet alleen geschikt voor alle natuurlijke weefsels
maar ook voor het met de hand verven
van de meeste synthetische (kunst)vezels.
Bijvoorbeeld: polyamide (nylon).
Mengingen met polyester geven lichter kleurresultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet gehinderd door enige kennis van zaken denk ik (weten kan ik niet) dat dit het beste antwoord is.

Andere antwoorden (2)

Dit kun je het beste doen met textiel verf

ook zijn er rolgodijnen te koop, die zo origineel zijn, met die banen erop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het dan nog uit wat voor stof de rolgordijn is? (Ben zelf ook benieuwd)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Textielverf ken ik alleen in een potje wat je in je wasmachine gooit. Zit dat ook in een blik van de Gamma? Moet dat gewoon met een kwast? Kan ik het ook afplakken met afplakband?
Ontvetten met St Marc bv.Goed spoelen en laten drogen.De banen afplakken met fijne afplak tape..Zéér dunne lagen schilderen met een 100% acrylaat gevelverf.Hechting is ok, en de weekmakers zorgen voor de nodige elasticiteit.Steeds met een "droge" ( weinig verf) rol langs de tape rollen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Prima advies,zo hoort het.+