Wat is een goedkoop lasapparaat voor een beginner?

Ik ben een beginnend lasser, en wil graag een MIG lasapparaat met gevuld lasdraad aanschaffen. Wie weet een goedkoop ding om mee te beginnen? (<100).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Hallo

bij Vancranenbroek in budel hebben ze goeiekope lasappapparaten

de vraag is alleen hoe vaak je het lasapparaaat gaat gebruiken,

want je weet goedkoop is duurkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, Ja opzich ga ik het voorlopig nog niet vaak gebruiken. Gaat even om het een beetje te oefenen en de mogelijkheden verkennen. Ik heb even gekeken op de website van Vancranenbroek. Maar die heeft vestigingen in het zuiden en ik woon zelf in Twente. Dat is nog al een stuk op de scooter!.
Neem in ieder geval geen goedkoop prul Mig want daar krijg je gegarandeerd spijt van.
Zelf heb ik een lasinverter (licht en goedkoop merk) maar voor hobby perfect.
Last voor beginner makkelijker dan een gewoon elektroden lasapparaat .