Hoe kun je op witte wol eenvoudig een rood kruisje maken (verpleegster)?

Het is voor 100 witte wollen mutsjes van 2cmx2cm.

Picture for question
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zijn ze leuk! Mogelijk met vilt een kruisje maken en dit erop naaien?

Het beste antwoord

Om het mooi te doen is het beste om met rode wol met een naald vier steken er overheen te naaien zoals onderstaand voorbeeld.
Heb je geen naald met een groot oog,dan kun je het ook met een haaknaald proberen,maar je bent er wel even zoet mee.

Voor de makkelijke weg zou je heel voorzichtig met een rode stift de vier steken rood kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat het zo klein moet zijn zal ik het met een platsteekje doen.
Gewoon naald met groot gat en dan 1 steekje over 2 breisteekje doen.