Welke verwarming in de badkamer?

In ons nieuwe appartment zit blokverwarming. In de badkamer zit een straalkachel. Dit vind ik nogal gevaarlijk. Maar wat voor verwarming is er wel mogelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Deze verwarming is bij normaal gebruik, volkomen veilig.
Hij is er speciaal voor gemaakt en extra geaard.
Van de electrische mogelijkheden om een badkamer te verwarmen is dit de beste oplossing.
Ook kan je met een gasgevelkachel verwarmen, deze kachel haalt zijn lucht van buiten en de afvoergassen gaan weer naar buiten toe.
Zelf heb ik deze kachel, met thermostaat en bevalt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als de straalkachel hoog aan de muur hangt, is het niet gevaarlijk, mits het een goedgekeurde is.

ik heb in een flat gewoond en 10 jaar lang het genot van de straalkachel op mijn schouders gevoeld na het douchen.

antwoord
een oplossing zou kunnen zijn om voordat je de badkamer ingaat een olie gevulde elektrische kachel 10 minuten te laten branden, zodat het warm is voordat je gaat douchen.