Ik heb een muur met een zeer groffe structuur, gemaakt van Knauf roodband. Hoe kan ik deze verwijderen zodat deze weer behangen kan worden??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Als het op beton zit, afsteken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met een schuurmachine...gladschuren en dan een nieuwe dunne pleisterlaag aanbrengen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ hier zijn speciale schuurmachines voor te huur met een goeie stofzuiger erbij.
Als het een beetje meezit, hoeft er niet eens een pleisterlaagje overheen.
Wel voorstrijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is inderdaad de makkelijkste manier.
Mijn buurman heeft dit ook zo gedaan gladgeschuurd en dan een laagje pleister opgesmeerd.
Pleisterpoeder met ongeveer 20% meer water dan aangegeven dan kan je dit aanbrengen met een borstel.
Je hoeft dan niet eens een primer gebruiken als je wil behangen.
als je langer wilt doen met je schuurmachine, begin je met een baksteen te schuren. dan ben je de grofste korrels al kwijt