Hoe kan ik een zelfgemaakte rookmachine maken?

Ik wil graag een rookmachine maken op water basis. Zat filmpjes te vinden maar, ik heb geen strijkijzer meer liggen.
Heeft iemand buiten een kookplaat en een strijkijzer nog een soort elektronica dat water kan verdampen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Niet doen dan word het stoom en gaan er mensen zich verbranden.
Rook machine vloeistof is wel op waterbasis maar voor de rest anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De grillplaat van je tosti-ijzer, of je krul of stijltang.

Toegevoegd na 9 minuten:
Met de grillplaat van je tosti-ijzer bedoel ik dit model:
www.scheerenfoppen.nl/nl/.../tafelgrill/princess/112310...grill/p2566...

Toegevoegd na 44 minuten:
Nog 1 poging:
www.beslist.nl/contactgrills

Toegevoegd na 46 minuten:
Lukt dus ook niet, dan maar een betere omschrijving, ik bedoel een contactgrill of tafelgrill.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link werkt niet, omdat hij letterlijk naar http://www.scheerenfoppen.nl/nl/.../tafelgrill/princess/112310%E2%80%A6grill/p2566.. linkt. Je kunt de ..... voorkomen door er een korte link van te maken, bijv op: http://biefstuk.nl.ae
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat had ik hiervan moeten maken dan? Het gaat vaak mis met mijn links.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lange link invoeren in een url shorter, bijvoorbeeld http://biefstuk.nl.ae . Deze site maakt er een korte url van die niet onderbroken wordt met puntjes site.nl/.../iets/.../mapje/submap/.../.../pagina.html
Het element van een oude waterkoker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De temperatuur in een rookmachine is zo rond de 300 graden C als je daar water in spuit kan het een explosief geheel worden en de stoom die er uitkomt is zo heet dat je een contact met de stoom je levenlang niet vergeet. Het wordt een levensgevaarlijk apparaat werkt nauwelijks je krijgt natte voeten en hete stoom gaat boven in hangen dus je creëert een soort motregen. Investeer in orginele vloeistof en je kunt met een ijzeren bus geisoleerd met glaswol een inspuit nozzle en een gatje waar de rook uitkan en drie ouwe grote soldeerbouten waarmee je de bus verwarmt een leuke zelfgemaakte rookmachine maken. voor het inspuiten gebruik ik altijd een pompje van een senseo die je op internet kunt kopen voor weinig. succes joh.