Kan koffiedrap ook verstopping veroorzaken in de afvoerbuis van de keuken? Weet even niet hoe ik het opgelost krijg zonder prof. hulp.

verstopping, met moeite 10 meter veer door afvoer geduwd en nog verstopping
Op veer zit denk ik koffiedrap!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Koffieprut kan juist helpen om een verstopping te voorkomen. Het kan dus geen kwaad om dat door de gootsteen te spoelen. Vermoedelijk is jouw koffieprut achter een andere verstopping blijven hangen.

Als het met een mechanische of chemische ontstopper niet lukt, zul je toch de vakman moeten bellen!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd koffie dik ontvet dus helpt het doorstromen +je
HG gootsteen ontstopper schijn nog al goed te werken.in het spotje zeggen ze ..... Als niets meer werkt. suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij het Kruidvat een fles ontstoppingskorrels kopen van het eigen huismerk,dit werkt bij mij altijd heel erg goed,maar wel met kokend water erbij en van veilige afstand in het gootje gieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontstoppingen ontstaanmeestal door vetten of papier.
Giet er eens kokend water is.
Helpt dat niet dan Destop maar laten inwerken.
Als dat ook niet helpt giet er dan eens een biologisch middel in maar wel nadien een 2-tal liter warmwater in kappen en een ganse nacht laten inweken.
Als het vrij is moet u dit biologisch middel wekelijks eens een beetje ingieten, 50 ml volstaat al, maar ook nu weer een ganse nacht laten werken.
Het VOORKOMT stank, vetophoping en dus verstopping