weet iemand hoe je het beste fietstassen kunt verven? het materiaal is polyester en er zit een waterafstotende laag op.het waren post fietstassen

ik werk als begeleider op een d.a.c. wij hebben fietstassen gekregen van een postbedrijf.hier staat hun logo nog op,nu hadden wij bedacht om de fietstassen te verven. heeft iemand een idee hoe we dit het beste kunnen doen? mvg bas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (3)

de enige manier lijkt mij de tassen te schuren, of minimaal flink op te ruwen. dan een primer (grondverf) voor plastic ondergrond er op, dan de kleur er over spuiten.

vraag ook een autospuiter/schadebedrijf (plastic bumpers en zo!) om raad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan niet, er is geen verf die houdt op fietstassen, textielverf niet, omdat de verf niet hecht op waterafstotende lagen, andere verven ook niet, omdat de tassen flexibeler zijn dan de verf, wat al snel barsten veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit me aan bij crea. Als je echt zo'n last van het logo hebt kun je er een plaatje overheen zetten, bijvoorbeeld een plaatje op stof en die erop bevestigen. Of een zwarte lap (afhankelijk van de kleur). persoonlijk zou ik het laten zoals het is.
Er schiet me nu ook te binnen dat je het misschien kunt proberen met spuitbusverf. Dat is vloeibaar en hecht zich misschien beter vast in de stof dan gewone verf.

en anders gewoon zo laten of nieuwe kopen