wie weet waar ik losse takken van een kunst boom (of het maken hiervan) kan bestellen? het gaat NIET over een kerstboom :)

heb hier een mooie vertakte stam staan en wil er een klim/krappaal voor maken van de katten, en wel zo natuurlijk mogelijk.

planken met kunstgrastapijt/gezaagde dikke stammen erop, maar ook takken van een kunstboom zodat de katten zich lekker kunnen verstopen en in het 'geniep' kunnen loeren naar van alles en nog wat vanaf mijn balkon.

een complete boom aanschaffen puur voor de takken is wat prijzig, en met het gewicht van 1 van de katten is het niet haalbaar om van de kunstboom zelf een krab/klimpaal te maken.

(bij de kringloop of op marktplaats kan ik niets vinden)

wie oh wie weet hoe ik aan de losse takken kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gewoon even wachten, vanaf okt staat marktplaats er vol van en op gratisaftehalen of gratisoptehalen nog gratis ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben bang dat ik meer geduld moet hebben, maar ben nogal impulsief en nu de kinderen uit logeren zijn zou ik er de tijd voor kunnen hebben ;-)) bedankt voor de tip, zal het in de gaten houden Pelle. @paard met verstopt hoofd
muurstickers zijn echt heel mooi (ook hier in de hut heb ik er enkele) maar het gaat om bladeren en takken die ik zelf aan de stronk wil bevestigen en waar de katten zich wat kunnen verstoppen/terug kunnen trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draai het eens om, en vraag in een advertentie op Marktplaats om een nepplant, die best in slechte staat mag zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar zat ik idd ook aan te denken (al struinende op MP) :) dan hoef ik mss niet op een houtje zitten bijten tot ik wat per toeval tegenkom en niet op 1 paard hoef te wedden :) wie weet kan ik wel wat op de (paarden?)kop tikken. (en mocht ik per toeval een paardenkop vinden krijg jij m hoor khepput, en je mag 'm niet in de bakkes kijken)
;-p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uiteraard!
na zo'n holle boom ga ik je toch niet opschepen met een hol paardenhoofd? en peuren op paling doen ze maar fijn met ander aas, kom nou toch ff zeg....

Antwoorden (2)

Ik heb even gekeken bij muur/etalage-decoratie, maar het is niet veel zaaks en erg prijzig.
Misschien kun je toch beter kijken of er niet ergens wordt gesnoeid/gerooid evt. vragen op marktplaats voor echte takken en die dan naar eigen inzicht aankleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste tuincentra's worden kunsttakken verkocht,maar je kunt ook eerst eens een kijkje nemen bij Action want die heeft ook nepplanten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
he getsie, WEER een excuus om naar de action te gaan!
;-)) en of dat nog niet erg genoeg is:
laat er nu een groot tuincentrum in de buurt zitten waar ik stevast (regelmatig) ook al met enorme tegenzin rondstruin.
wat vervelend nu toch allemaal.... (SMILE) thanx you! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. UItgerekend twee winkels waar vrouwen een hekel aan hebben.
Tja het leven van vrouwen valt soms niet mee. :-))))))))))))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
puur overleven is het!! :))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi,ben je er al geweest?