Hoe maak je mos graffiti ?

Ik wil mos graffiti maken. Ik heb het een x geprobeerd maar het lukte niet. Hoe moet het ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

Het recept

1 liter yoghurt (of karnemelk)
1 theelepel suiker
en natuurlijk mos

Werkwijze

Mos kan je vaak vinden op vochtige schaduwplekken. Roer de ingrediënten door elkaar tot een glad mengsel. Verf met een kwast uw object of tekst op bij voorkeur een vochtige plaats. Dit kan uit de losse hand, maar natuurlijk ook met sjablonen van Sjablonen4You voor een nog strakker resultaat. Maak het mosmengsel na het aanbrengen regelmatig vochtig met een plantenspuit.

http://www.sjablonen4you.nl/mos-graffiti.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In 8 stappen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is nu verantwoorde groene kunst: graffiti van mos. En het is lijkt heel simpel. Het recept is als volgt:

•een aantal stukken mos

• een halve liter yoghurt

• 1/2 theelepel suiker

• een plastic bakje (met deksel)

• verfkwast

• plantenspuit

In plaats van yoghurt kun je ook een blikje bier of 300 – 400 ml karnemelk gebruiken.

Met een blender mix je de ingrediënten door elkaar totdat je een gladde, romige substantie hebt. Neem deze mee in je bakje en maak met de verfkwast je kunstwerk, bij voorkeur op een beetje vochtige plek. Check in de weken daarna je kunstwerk, en houdt het indien nodig vochtig met de plantenspuit.

Verras de wereld, vrienden, met deze milieu vriendelijke groene kunst.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.hetkanwel.net/2008/09/18/graffiti-met-mos/