Kun je posters strijken (vouwen en deukjes eruit halen)?

Met behulp van een strijkbout bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27.7K

Het beste antwoord

Als het papier verder onbeschadigd is kan dit.
Leg de poster op een plank,
leg er een theedoek overheen,
strijk met het ijzer op de wolstand, de poster glad,
laat de poster met de theedoek erop, afkoelen,
verwijder de theedoek
en je poster is als nieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, zo deed ik dat vroegah ook altijd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, het is een truc uit de geschiedenisboekjes, zolang het strijkijzer blijft bestaan zal deze gebruikt blijven worden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coowl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
crea, bedankt voor je antwoord. Geweldig dat dit mogelijk is. Het gaat om een oude Jurassic Park filmposter (die nu erg veel waard is zag ik op eBay.com).
In 1993 als klein jongetje gekregen in de bioscoop, fijne herinnering. Gaaf dat ik deze poster een tweede leven kan geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
crea, wat bedoelde je trouwens met 'Als het papier verder onbeschadigd is'?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er moeten dan geen scheurtjes inzitten, dat krijg je niet weggestreken. Ook nat geweest papier is geen succes.

Andere antwoorden (1)

Met een stoomstrijkijzer, het stomen uitzetten...