waar koop ik, of maak ik zelf, een windlicht? zie uitleg

ik wil een windlicht kopen die niet zoals de meeste erg hoog is maar 1 die meer in de breedte is, bv 40 cm breed, 30 cm lang en 25 cm hoog, in de winkels zie ik ze alleen maar van 20 bij 20 en dan 30 hoog ofzo..
maar in de breedte zie ik ze nooit, liefst met metaal en glas (of liever plastic / kunststof ipv glas) er gaat geen brandende kaars in.
op markpl zie ik ook alleen maar die standaart hoge dingen.
weet iemand waar ik zo windlicht kan kopen? liefst ook niet zo duur..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien vindt je hier wat?!
Ze hebben daar windlichten van verschillende winkels naast elkaar gezet met prijzen om het je gemakkelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hiervoor ook een accubak gebruiken. Een beetje bloemenwinkel heeft deze wel ook zijn ze niet zo duur!