waar kan ik goedkope hoogglans acrylverf in kleine blikjes kopen?

Om een in mdf uitgezaagde boom te schilderen in verschillende kleuren heb ik hoogglans verf nodig op waterbasis (4 kleuren ongeveer). Hoeft dus niet van een heel goed merk te zijn. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13K

Antwoorden (8)

Het eigen merk van de verschillende bouwmarkten is goedkoop en leverbaar in kleine hoeveelheden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een paar jaar geleden kocht ik bij een bouwmarkt blikjes verf voor € 1,-- in de uitverkoop. Dit waren kleuren die uit de collectie gingen.
Kijk eens bij bouwmarkten of verfwinkels of je zoiets tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het om kleine hoeveelheden gaat en het zonde is om de meeste verf niet te gebruiken, kun je ook testtubetjes kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zoek ook altijd naar kleine blikjes hoogglansverf,
heel soms hebben ze die op de markt.
Daar staat iemand die heeft ook vaak spuitbussen verf, voor veel minder geld dan in de bouwmarkt.

Ook in hobbyzaken hebben ze wel zoiets. Kleine potjes verf voor modelbouw enzo.
Maar dat is hartstikke duur.

Maar wat ik tegenwoordig vooral doe:
Tubes acrylverf bij de Xenos kopen.
Die kost zo weinig, dat ik daarbij wel een blikje hele goede
stevige hoogglanzende (buiten) vernis kan kopen bij de bouwmarkt, met UV bescherming, zodat de kleuren goed blijven. Kost een euro of 10 - 12.

Toegevoegd na 3 uur:
Of bij de Action, of bij Kruidvat, of bij V&D, of bij Blokker.....overal waar ze tubes acrylverf hebben.
Die is dus niet hoogglanzend, maar dat doe je met vernis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Action hebben ze ook acrylverf en die is nooit duur.
Als het goed is staat dit bij de schildersdoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hammerite heeft hoogglans potjes van 250 ml.
Kan u in elke bouwmarkt kopen maar ook sommige merken hebben testers, dit zijn heel kleine potjes van 100 ml en kosten bij Brico € 2,20, wel maar in 20 kleuren verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
persoonlijk vind ik verf bij Hema qua kwaliteit/ prijs verhouding hele goeie verf , alleen er zijn niet zoveel kleuren te koop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor je mdf gaat schilderen, goed in de grondverf zetten, het zuigt namelijk enorm.
Goedkope verf koop je bij de Action, gewoon in blik, maar ook bij de Kwantum verkopen ze dat.