Wat opties moet ik kiezen voor het laten drukken van een flyer?

Ik wil voor mijn bedrijf flyers laten drukken. Nu is dit op genoeg websites tegen een lage prijs mogelijk, maar er zijn zoveel keuzes uit papiersoort e.d. bijvoorbeeld 130gr 150gr 170gr. etc. Heeft iemand van jullie suggesties wat ik kan kiezen.

Ik wil gewoon een flyer wat wel iets steviger is dan een A4tje maar niet zo hard als karton.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een visitekaartje is 400gram een ansichtkaart 265gram. Gewicht is op basis van een A0 vel. 150 of 175 vind ik heel mooi voor een visitekaartje maar het is lastig om het verschil in woorden uit te drukken. Bij bijvoorbeeld reclameland kan je een sample pakketje aanvragen zodat je kan voelen en zien wat het verschil in papier en grammage doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Visitekaartjes, flyers, spandoeken, enz laat ik altijd drukken bij Vistaprint. Zeer betrouwbaar, stipte levering, goede kwaliteit en u kunt alles zelf samenstellen.
Eens u lid bent krijgt u regelmatig email met gratis aanbiedingen, dus even uitkijken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vergeten vermelden dat u als papier best glanzend neemt van 180 gram.