Is er een site waar je een foto van je huis kan uploaden en dan de kozijnen een bepaalde kleur kan geven zodat je kan zien hoe het eruit gaat zien?

Dus om te zien hoe schilderwerk eruit kan zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (1)

Ik gebruik Roomsketcher of Sweet Home 3D, ik ben niet zeker of dit kan met de gratis versie hoewel die al zeer sterk uit de hoek komen.
Met de betaal versie wel, u kan evt een licentie kopen voor een beperkte tijd.
Veel plezier ermee.

Toegevoegd na 2 uur:
Even rond gezocht en ik vond een site van Levis.
http://www.levis.info/colortools/_nl/index.html en dan
de E-painter.
U kan een melding krijgen dat ze niet veilig is maar geen probleem. Na het downloaden kan u een foto laden, een kleur kiezen en dan de te schilderen delen aanklikken.
Het is niet perfect maar het werkt en geeft al een goed idee.