Hoe kun je witte letters op een zwart T-shirt schrijven?

Ik wil graag op zwarte T-shirts een witte tekst schrjiven, hoe kan ik dit het beste doen zonder dat het er snel af kan gaan???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K
Cryofiel
11 jaar geleden
Bekijk het eens van een andere kant: je kunt ook witte T-shirts kopen en die op de letters na helemaal zwart maken.

Het beste antwoord

Het is niet heel milieuvriendelijk, maar als je bleekmiddel licht verdunt met water kan je hiermee, met behulp van een kwastje, je eigen ontwerp op een zwart t-shirt maken.
Heb dit zelf vaak gedaan en gaf een mooi effect. Deze t-shirts zijn nog jaren meegegaan, dus het lijkt me dat slijtage van de stof niet erg versneld wordt.
Natuurlijk wel even het shirt wassen nadat je het hebt beschilderd :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (6)

Er zijn speciale textielstiften in de kleur wit te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het laten bedrukken bij bijv. een drukkerij of bij een copy shop. prijs hoeft niet overdreven duur te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt van die letters die je erop kunt strijken
je kunt ze vinden in een handwerk/hobby winkel
kun je gewoon wassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het met water vaste stift doen of er op laten drukken maar je kan het er ook op strijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan dit overwegen, met tipp ex te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de action heeft transferpapier te koop voor de pc, kun je een ontwerp maken ( wel in spiegelbeeld) en dat er op strijken... Er zitten een paar vellen in, maar die zijn niet allemaal geschikt voor donkere shirts, dus eerst even goed kijken