bestaan er firma's waar je online bouwmaterialen (bakstenen, betonmortel...) kan bestellen die ook leveren in België?

ik vind wel een hele hoop winkels die een online shop hebben maar om één of de andere reden staan er nooit zware bouwmaterialen bij. of het staat er wel bij maar je kan het niet aanklikken. en dat zijn nu net de materialen die moeilijk kunnen vervoerd worden met eigen vervoer wegens erg zwaar.

11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hieronder vind je een linkje naar een bekend bedrijf in Belgie dat aan huis levert. ( Provincie Antwerpen) Als ik nog wat vind zend ik je nog wel een berichtje met evtl. linkje.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ter aanvulling: een kennis van me beweerde bij hoog en bij laag dat ze online bestellingen aanvaarden én thuisleveren. Ik zie het niet direct op de link...., maar heb ze een berichtje met die vraag gestuurd. Ik wacht op hun antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ondertussen kreeg ik hun antwoord. Vanwege de informatie heb ik de info naar je persoonlijk e-mail verzonden.
liveisgreat
11 jaar geleden
bedankt, reuze tip!

Andere antwoorden (2)

De 1e bron ken ik:
Bezorgkosten voor belgie zijn wel wat hoog, maar dat is ook afhankelijk van waar precies en orderbedrag. (zie bron)
De 2e bron komt van google, volgens google bezorgen ze in Belgie.

Maar ga eens naar een lokale stenenhandel, die bezorgen volgens mij altijd. De meeste hebben nauwelijks nog voorraad, stenen gaan rechtstreeks vanaf de fabriek naar de klant.

Een gewone bouwmarkt bezorgt meestal ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hele goede ervaringen met www.online-bouwmaterialen.nl, voordeel van deze webshops is dat ze handelen met bouwmaterialen wat de aannemers en bouwbedrijven ook gerbuiken