In welke (niet-online) winkel kan ik schuimrubber kopen?

Ik wil zelf een ringendoos maken, wat ik nodig heb is dus voor ongeveer 20 bij 30 cm. Kan ik hier ook ander materiaal voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Alle bouwmarkten verkopen dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet.
Dat heb ik nog nooit ergens gezien en ik kom toch
vaak in bouwmarkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop het regelmatig bij de gamma voor een hobby van me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (5)

De Greef met de hoofdvestiging in Helmond (Stiphout).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop een winkel binnen(kruidvat) die kunnen je altijd helpen,die hebben altijd verpakkingsmateriaal liggen.En willen daar graag van af,en je krijgt het nog gratis ook.
Suc6
burgos
12 jaar geleden
Bij een hobbywinkel bijvoorbeeld Pipoos is dit gewoon te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In plaats van schuimrubber zou je ook stevige watten kunnen gebruiken. Te koop bij alle drogisterijen. Een lege sigarendoos, of bakjes waar spijkers/punaises/paperclips etc. in hebben gezeten zijn ook goed al basis te gebruiken.
Amadea
12 jaar geleden
Op de meeste markten staat wel een kraam met schuimrubber!