Waar verkopen ze gedestilleerd water in de buurt van best (NB). Het is om de rookmachine schoon te maken.

Weet iemand waar ze in best ergens gedestilleerd water verkopen om de rookmachine schoon te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (7)

Ik ben niet bekend in Best, maar gedestilleerd water wordt gewoon verkocht bij de Etos, kruidvat, Gamma en soms zelfs bij tankstations. Deze winkels zullen ook in Best aanwezig zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedistileerd water is ook gewoon bij elke autoshop en/of pompstation te koop. Dit wordt namelijk in de accu van de auto gedaan.
Je kan ook in een waterkoker water aan de kook brengen en laten afkoelen dat is zeker zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal gedemineraliseerd water bij de Boerenbond is goedkoper en voor jou doel prima werkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij AH 0.44 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Karwei op de NBCweg, bij de Etos in de Boterhoek, Bij de Kruitvat op de Hoofdstraat of het Wilhelminaplein, Bij de DA drogist in Heivelden...... Kan nog wel even doorgaan, maar moet lukken denk ik....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke drogist supermarkt en bouwmarkt!
Succes