hoe hang je een poster op die je aan beide kanten wil zien?

Ik heb een poster die ik BESLIST aan beide kanten wil kunnen zien, weet iemand mischien hoe ik die kan ophangen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt van die plastic strips waar je een poster inschuift. Aan die strip zit dan een haakje waarmee je de poster aan de muur hangt. Je kunt dan gewoon af en toe de poster omdraaien.

Antwoorden (7)

tegen een raam of glasplaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL: was ook het eerste wat ik dacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wou je dan de achterkant zien?? Je kijkt toch sowieso naar één kant als je hem tegen een raam aan plakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een raam in een deur kan de oplossing zijn, dan zie je de ene kant bij het naar binnen gaan en de andere als je binnen zit, of als je naar buiten loopt. Dus zo wou ik dat voorstellen.
Je kunt hem aan twee touwtjes ofzo ophangen in het midden van het plafond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je draait hem elke dag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ook :)
Gewoon aan de muur, maar dan wel zo, dat je hem om kunt draaien, wanneer je wilt.
Het is sowieso niet mogelijk om een poster aan beide kanten tegelijkertijd te bezichtigen,dus doe het zo als ik suggereerde, een kleine moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een poster wel aan twee kanten tegelijkertijd bekijken want er staat niet bij dat het door 1 persoon dient te gebeuren. En toen jij weer....
Ik heb een glazen keukendeur....dat is dé plek voor zo'n poster !
Je kunt natuurlijk, als het niet te duur is, een deel van een binnendeur door glas vervangen !

Toegevoegd na 21 uur:
Ik weet niet wat die poster gekost heeft ?
Is het niet een idee om er gewoon nog een te kopen ?
Naast elkaar ophangen of in verschillende kamers !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan een waslijn kan je aan bijde kanten kijken, wel even omlopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De poster op glas plakken is een geweldige optie, maar is niet altijd optimaal.

Wanneer dit in jouw geval niet kan (of dat je dit niet wil), dan kun je een posterstrip gebruiken om de poster op te hangen. Je kunt deze naar believen omdraaien en van de andere kant van de poster genieten.

Wanneer je geen posterstrip wilt kopen (geen geld uit wilt geven) kun je de poster ook ophangen door een houten latje aan de boven en onderkant te plakken. Aan het bovenste latje maak je dan één/twee schroefoogje(s) of andere ophangmogelijkheid. Nadeel hiervan is wel dat één kant van de poster het houten latje zichtbaar is, maar dit kan natuurlijk ook juist mooi zijn. ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
N.B.: Gebruik niet een te zwaar latje, want door het gewicht van het hout kan de poster sneller scheuren bij het (keer op keer) omdraaien. :-O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een copy shop en kopieer 1 kant en hang ze naast elkaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ideale oplossing natuurlijk..