Kun je plissegordijnen verven?

Wij hebben op de velux dakkoepel een beige plissegordijn zitten. Echter, voor een slaapkamer nlijkt die teveel licht door te laten. Een nieuw zwart plissegordijn is tegen de 400 euro, dus hoopte ik dat het misschien mogelijk is om het huidige gordijntje zwart te verven zodat het minder licht doorlaat. Kan dit en hoe moet ik dat dan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Nee, dit gaat niet lukken, het gordijn is geïmpregneerd met iets waar de verf niet op pakt, dus helaas....
Als je het toch wil proberen, bel dan eerst even met Dylon klantenservice, voordat je het gordijn verpest...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je een ligbad hebt kun je het verven mat koudwater textiel verf verkrijg baar bij oa de kruidvat volg de bijsluiter op en neem voldoende verf