Hoe bouw ik deze stand?

Ik moet voor school een website ontwerpen. Nu heb ik het plan om de site zo te bouwen dat hij op verschillende formaten scherm (pc, tablet, smartphone) zich automatisch aanpast aan het scherm.

Nu wil ik de site dus presenteren op alle drie de apparaten. Om dit te doen wou ik een soort van plank maken zodat je alleen het scherm ziet. Die plank maken is niet zo moeilijk, maar hoe zorg ik er voor dat die apparaten achter die plaat blijven hangen zonder er met plakband of iets dergelijks op te smeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een soort "dozen"maken achter die plank waar ze in passen
dus eigenlijk net als die blisterverpakkingen met koekjes, apart verpakt maar toch samen
12 jaar geleden
Met klitteband bevestigen en/of via riempjes/(staal)draad of tie wraps achter op het scherm,je kan ook 'n klem systeem gebruiken