Hoe heet het plaatmateriaal dat van karton gemaakt wordt maar als hout te verwerken is?

er bestaat tegenwoordig kartonnen plaatmateriaal dat als hout te verwerken is, licht van gewicht is, zeer sterk is en GEEN MDF is.

Enig idee hoe dat heet? En waar het te koop is?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ze bouwen er huizen van in droge gebieden... en ik kan er niet achter komen hoe het spul heet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

is dat geen hardboard oz