Waar kan ik silicone plakstrips voor kleding kopen?

Ik ben op zoek naar de silicone randen, die ook gebruikt worden in "Hold up" kousen. Ze voorkomen dat de kousen afzakken zonder gebruik van jarretels.
Ik wil het gebruiken voor andere kleding stukken.

Dus waar kan ik het kopen? Ik heb al verschillende webwinkels afgezocht, maar kan het niet vinden. Misschien zijn ze bekend onder een andere naam.

Ik hoop dat iemand van jullie weet waar ik dit kan halen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ga ik eens kijken of dat zou werken... Dank je
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb je al wat gevonden? Ik ben er ook naar op zoek!

Antwoorden (2)

Waar je plakstrips in silicone variant kan kopen weet ik niet precies. Wel zijn er bij winkels als Kruidvat etc. dubbelzijdige plakstrips die je tussen je huid en kleding kunt gebruiken. Of dit van silicone materiaal gemaakt is weet ik niet, maar het principe is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou graag willen dat het versmeld met de stof... Ben bang dat die strips loslaten van de stof, want het moet wel tegen iets bestand zijn
Gevonden bij Wehkamp: Magic Bodyfashion kledingtape van siliconen. Een doosje met 50 strips voor 11.99. Vandaag besteld, morgen in huis.
Amadea