Ik moet nodig nieuwe drempels hebben. Heeft iemand een idee waar ik die kan kopen/laten maken in Rotterdam of eventueel on line?

Zelf ben ik niet handig genoeg om ze te maken. In mijn directe omgeving zit geen bedrijf waar ze ze maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke buurt in Rotterdam of maak dat niet uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefst in de omgeving van het Oude Noorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens kunnen proberen bij HUBO aan de Oudedijk in Kralingen,deze maken weleens dingen in opdracht.

Antwoorden (3)

Ik heb ooit een drempel gekocht bij Doeland op de J Dutihlweg in Rotterdam (Prinsenland). Bij Horbach in Alblasserdam geef ik je ook goede kans. Niet Rotterdam, maar wel in de regio.

Toegevoegd na 6 minuten:
Horbach moet natuurlijk Hornbach zijn.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doeland zit daar niet meer,het is een andere naam,maar ik weet alleen niet meer welke naam ik laatst zag.
paulus811
12 jaar geleden
Ah ok, ik kom er niet dagelijks en heb daarom gezocht op 'bouwmarkt rotterdam dutihlweg'. Google komt dan als eerste met doeland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet het,eer dit uit google verdwenen is zijn we een paar jaar verder.
paulus811
12 jaar geleden
Ben er even langs gereden en het heet tegenwoordig Klus Wijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja,nu weet ik het weer,ik rij er wekelijks langs,maar let er verder niet op.
meet eerst even de breedte van je post aan de binnenkant op , standaard maten zijn meestal 91 81 of 71
heb je een andere maat , meet dan even de binnenkant post , maak ff een tekeningetje op papier , ga daarmee naar de kleinere dhz zaak Bijv multimate die maken dat graag voor je op maat , elke dhz zaak verkoopt dorpels hoor , het is maar hoe handig je bent met een decoupeerzaag , dan wel een nieuw zaagje erin doen
want dorpels zijn meestal van hardhout
suc6

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk even naar mijn plaatje onder mijn naam , dan lukt het zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord twee is helemaal goed. In Rotterdam te koop bij Bouwmaat. Zit in Spaanse polder en op Zuid op het industrieterrein achter de Sligro bij de kuip!
Succes!