Handleiding in het Nederlands intercom terraneo 344802

In ons appartementengebouw hebben wij bovengenoemde intercom, maar hebben een fotocopietje met een zeer summiere handleiding. Googlen heeft niets bruikbaars opgeleverd. Wie helpt mij uit de brand?
Thanx a lot.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Ik gebruik altijd deze site, waar je overigens de gebruikaanwijzing gratis kan downloaden.

www.hoewerktdatding.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hopelijk kan de vragensteller nu verder met de handleiding +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad hier kun je terecht of voor een handleiding of een link.

Andere antwoorden (1)

Deze is niet helemaal duidelijk maar misschien heb je er toch wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ;)